Skype telefonikiosk tutvustab Eestit nutika e-riigina

Lennart Meri Tallinna Lennujaamas avati maailmas ainulaadne Skype kiosk, millelt saab teha tasuta videokõnesid teistele Skype'i kasutajatele. Ettevõtluse Arendamise Sihtasutuse (EAS) algatusel välja töötatud ja lennujaama paigutatud Skype kioski eesmärgiks on tutvustada Eestit innovaatilise riigina, kus sünnivad nutikad ideed.

„Tänan president Lennart Merit, et ta juhtis eestlasi nägema seda, mida me saame lihtsalt enda ümber muuta. Aga veelgi rohkem selle eest, et ta innustas meid otsima uusi lahendusi - „lennukaid" mõtteid. Tema alustas Nokia otsinguid ja märkis ka, et väikese rahva teeb internet võrdseks suurte rahvastega," ütles EASi juhatuse liige Maria Alajõe Skype kioski tutvustamisel. „Skype asutajad leidsid „Eesti Nokia". Skype kui interneti võimalusi avav lahendus andis meile usu endasse. See on mõtteviisi muutus. Ja lõpuks tänan kioski tootjaid, kes käisid avatud silmadega ja panid kokku kaks juba tavaliseks muutunud asja - Skype'i ja telefoniputka. Nii sünnibki innovatsioon," rõhutas Alajõe.

Skype kioskis oma kontole sisselogimine toimub puutetundliku ekraani abil. Ekraanile kuvatakse samasugune pilt, millega inimesed oma arvutis on harjunud. Kõne lõpetamiseks ja väljalogimiseks tuleb vaid kabiinist välja astuda ning see toimub automaatselt, seega on kioski kasutamine igati turvaline.

Skype kiosk valmis EASi tellimusel LED- ja puutetehnoloogia eriotstarbelistele rakendustele keskenduvas ettevõttes AdTech (Advertising Technology OÜ) reklaamibüroo Brilliant allhankena. Tallinna Lennujaama Skype kiosk on esimene pääsuke, ettevõtte eesmärgiks on laieneda tootega nii Eestis kui välisturgudel ja jõuda poole aastaga kioskite masstootmiseni. Potentsiaal on suur, kuivõrd tänaseks on Skype'il juba üle 600 miljoni kasutaja üle maailma ning see arv kasvab iga päevaga.

„Näeme turgu eeskätt lennujaamades, sadamates, hotellides, kaubanduskeskustes, haiglates, kruiisilaevadel," loetles AdTechi tegevjuht Henry Liimal. „Oleme suutnud USA-s juba huvi äratada, aga põhiline müügitöö seisab veel ees. Selleks arendame edasi eritarkvara ning laiendame tooteperet erinevate disainlahenduste kaudu," selgitas Liimal.

„Mul on väga hea meel näha, kuidas EAS on võtnud initsiatiivi ja Adtech teinud nutika teostuse lahendusele, mis toob Skype tasuta videokõned sisustama Tallinna lennujaama reisijate ootehetki. Selleks, et meie tarkvara inimestele rõõmu tooks, ei pea Skype kui firma kõike ise tegema - palju innovatsiooni on peidus just sellistes välistes algatustes ja koostöös," tunnustas Skype Eesti tegevjuht Sten Tamkivi. „Loodan selle värvilise kioskiga kohtuda tulevikus veel paljudes maailma lennujaamades," lisas Tamkivi.

KOMMENTAARID

(nimi)


 

huvitav etendus oli

Ettevõttest | Kontaktid | Autoriõigused | Professionaalidele
All rights reserved © 2002 - 2018 www.turismabizness.de | Design & maintenance © 2000 - 2018 1st-studio.com

 
Total Timed::0.44165492sec.